1 Comment

Bunatatea genunchiului epilat

Revin la discutia legata de Ciprian, alias “Nu stiu”, pentru ca am vazut un post grobian (cum altfel?) al lui Bendeac pe blogul personal. Redau pasaje:

  • “Baiatul asta e o lumina. Un personaj fabulos. Are candoare, bunatate, serenitate”
  • “Mie nu mi se pare ca Ciprian are probleme de natura… stiti voi… Noi suntem anormali. Noi, cu rautatile noastre, cu meschinariile noastre”

Ai zice ca s-a inmuiat “cap de genunchi epilat”, ca si-a dat seama ca e un bou facand glume ieftine pentru fanii-cimpanezi pe seama acestui baiat. Ei bine, nu e chiar asa:

  • “NU! NU voi renunta la personajul Dorel. Fiindca nu ii aduce lui Ciprian niciun prejudiciu. Din contra!”

Ce inimos, ce altruist, ce sensibil esti, bai Bendeac. Mi-am schimbat parerea despre tine. Cum vrei tu sa ii faci un serviciu piaristic pro bono acestui Ciprian. Tu, formator de opinie filantrop. Mars ma de-aici…

One comment on “Bunatatea genunchiului epilat

  1. Eu ma tot intreb cum poate sa fie bendeac considerat amuzant. Jur ca am incercat sa ma uit la o emisiune, dar cand incepe sa urle, sa fac glume de santier si umor vulgar, mi se face mie jena de jena lui.

Leave a Reply

