Leave a comment

Generatia pro

Ma duceam ieri dimineata spre serviciu bine dispus, desi cam obosit. Intai am luat autobuzul. O fatuca de maxim 15 ani avea niste pantalonasi scurti din care ii ieseau bucile si un maieu din care se zbateau sa scoata capul… ati ghicit, ţâţele. Vorbea cu o prietena la telefon despre tema la biologie. Am luat metroul, m-am asezat jos. La un moment dat, doua domnisoare se posteaza in fata mea. Una era in blugi albi si purta o geanta roz, iar cealalta avea dres lucios dintr-un fel de plasa peste care erau aplicati niste solzi. Mai sus n-am indraznit sa ma uit.

La intoarcere, iau metroul, nimic neobisnuit. In autobuz, doi aurolaci de 30 kg (cu tot cu pungi) incercau sa dezvolte scheme noi de karate. Bruzli ar fi fost invidios. Aproape de bloc vad doua pustoaice de vreo 16-17 ani, vecinele mele, pe care le stiu de cand n-aveau habar cum se leaga sireturile. Acum, cele doua isi plimbau copii in carucioare. Una batea spre 90 de kile, cealalta era slaba. Cu burta.

Eu cred ca ne plangem prea mult uneori de generatia de azi, care ne conduce prost, ne fura si ne minte.

Leave a Reply

