Leave a comment

Scarba de glie

Dupa cum povesteam aici, multe lucruri de cacat se intampla in tara asta, si e imposibil sa le fentezi la nesfarsit. Daca nu le cauti tu, te vor gasi ele cu siguranta. Partea si mai proasta e ca aceste rahaturi au o tendinta de a se complica si de a lua forme care mai de care mai scarboase.

Dupa ce am primit o amenda pentru tulburarea linistii intr-un oras in care nu am fost niciodata, pe care am contestat-o, acum primesc o somatie de la directia de taxe si impozite sa platesc datoria, in caz contrar se trece la executarea silita. A doua somatie… Un judecator deja suspendase o astfel de somatie anul trecut, pana se da un verdict in procesul pe care il am privind amenda de la Cluj. Dar domnii de la taxe si impozite trimit anual aceste somatii, apoi te executa silit (incepand cu blocarea conturilor – in care ne primim salariile), trecand peste deciziile judecatorilor de a suspenda orice executare silita. 

Bineinteles, ii poti actiona in judecata, dar pentru asta e nevoie de timp, bani si nervi de otel. Eu acum ma judec de vreo 9 luni pentru o amenda de rahat de 300 lei, pentru o fapta pe care nu am comis-o, intr-un oras in care nu am calcat niciodata. Si se pare ca mai am de asteptat cel putin jumatate de an pana se va da un verdict.

Am platit mii de lei pe avocat, pentru o amenda de 300 de lei, doar pentru ca am avut un principiu. Proasta idee, asta cu principiile in Romania. Scapi mai ieftin daca platesti amenzi inventate, decat daca ceri sa se faca dreptate. Nu de alta, dar intre timp risti sa mori pana se da o sentinta… In ultimul timp stau tot mai mult si ma gandesc.. Ce caut eu aici? Nu mai bine m-as uita spre alte meleaguri?…

Leave a Reply

