1 Comment

Bancile ne vor

Am ajuns la concluzia asta ieri, dupa ce am scos niste bani de la un bancomat Piraeus, la Eroii Revolutiei. O bancnota de 100 lei era rupta, avea o bucata lipsa. Cum eram transpirat, pe bicicleta, si nu aveam de ce s-o leg, am pus cricul, am lasat bicicleta la intrare si am intrat timid in banca sa intreb daca nu-i vreun paznic in sucursala sa se uite putin la bicicleta mea cat timp imi schimba cineva de la casierie bancnota rupta. Domnii m-au poftit inauntru cu tot cu bicicleta, pe care am parcat-o frumos langa fax :). Mi-au schimbat bancnota fara probleme in timp ce au incercat sa faca ceva conversatie.

Ma surprinde cu atat mai mult cu cat recent am avut parte de momente mai putin placute cu angajatii de la Piraeus. Sa-i fi educat cineva, sau e foamea mare in banci?

One comment on “Bancile ne vor

  1. Foarte frumos din partea lor. 🙂

Leave a Reply

