1 Comment

Sa zicem si de bine

Ma uitam in urma pe blog si am am constatat ca sunt poate prea revoltat de ce e-n jurul meu… Majoritatea articolelor scrise in mod serios sunt semnale de alarma, rautati etc. Chiar daca sunt putine, lucrurile bune din jur merita mentionate din cand in cand.

Cu riscul de a parea partinitor dpdv politic (ce crima!), azi o sa-l laud pe nea Piedone, primarul sectorului meu atat de incercat. Eram sceptic cand am vazut ca a castigat alegerile, tinand cont de trecutul lui si de barfele privind spagile pe care le-ar fi luat de-a lungul timpului. Nu m-am lamurit inca daca a luat si cat a luat, nici daca isi trage din banii primariei, dar tipul e primul primar care misca ceva in sector, de cand ma stiu. Ma refer la parcurile dintre blocuri refacute, la aleea din fata blocului meu care a ramas bombardata de 15 ani, dar pe care el a asfaltat-o, la largirea unor strazi aglomerate, amenajarea intersectiilor importante, ridicarea de masini abandonate, plantarea de pomi. Mai sunt multe de facut, dar bugetul e limitat, n-are rost sa fim critici cu un om care incearca.

Nu mai conteaza asa mult daca fura, important e ca se misca ceva, dupa exasperant de multi ani. Cand vorbesc despre asta imi amintesc de primarul ala (austriac sau german, nu sunt sigur) care a promis in campania electorala ca va fura din banii primariei, dar va face ceva si pentru comunitate. Tipul a castigat din turul 1 :-).

Foto: europa fm

One comment on “Sa zicem si de bine

  1. Buna ziua,
    Realizez o cercetare sociologica care implica raspunsul blogerilor. Va rog sa imi raspundeti la chestionarul din link-ul de mai jos.
    Multumesc foarte mult !
    https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHBLWUc1eWM4TnYzdXhCUG82NVBCRnc6MQ&ifq

Leave a Reply

