Leave a comment

Ziua ţepelor pe bune

Zi tare complicata. Nu de alta, dar nu mai stii ce sa crezi. De dimineata am primit un mesaj, ca e greva spontana la RATB. Prima farsa de 1 aprilie, mi-am zis… L-am vazut apoi pe Oprescu la TV cum spunea ca incearca sa rezolve azi problema. Nici pe el nu l-am crezut, dar nu neaparat pentru ca e 1 aprilie, ci mai degraba pentru ca asa e el, o gluma de primar. Si totusi, am luat-o perpedes pana la metrou, si n-a trecut niciun autobuz pe langa mine. So, e pe bune.

Tot azi mai aflu ca in compania la care lucrez s-au schimbat lucrurile. De la varf. Bai, s-a pus lumea pe şotii sau pe revolta azi, ca nu mai inteleg? Ma simt foarte vulnerabil azi, pentru ca nu mai stiu pe cine sa cred, dar vad ca glumele nu-s chiar glume. E un sentiment ciudat, de parca am baut bere si iaurt, nu am niciun WC in apropiere si astept ca inevitabilul sa “se intample”, mai devreme sau mai tarziu.

Leave a Reply

