Leave a comment

Serialele copilariei mele

Trăim mania serialelor, pe care le luăm de cele mai multe ori de pe net. Lost, Prison Break, House, Heroes, Dexter, The Tudors, Rome, Spartacus, True Blood, Neveste Disperate, şi lista tinde spre infinit. Mă uit şi eu la câteva, nu aveam cum să scap de microb. Dar îşi mai aduce cineva aminte de serialele vechi, cu care am copilărit, şi pe care le vedeam doar la TV? Mă refer la Dallas, Caracatiţa & Co. În continuare aveţi o listă nostalgică pe care vă invit să o completaţi dacă mi-au scăpat seriale din vremurile de altădată.

Dallas

Kojak

Mancuso, FBI

Om bogat, om sărac

Caracatiţa (La Piovra)

Pasărea Spin (The Thorn Birds)

Twin Peaks

Telefonul de la miezul nopţii (Midnight Caller)

La limita imposibilului (Outer Limits)

Zona Crepusculară (The Twilight Zone)

Doctor Quinn

Leave a Reply

