1 Comment

Sensul vieţii de ţăran cibernetic

Cine mă lămureşte şi pe mine care e rostul jocurilor gen Farmville, Barn Buddy, Tiki Farm samd? Mă depăşeşte mania plantaţiilor virtuale, şi aproape că mă simt ca bătrânii depăşiţi de tehnologie.

Plantezi, vinzi legume, cumperi o parcelă, mai platezi, mai vinzi legume, mai cumperi o parcelă… Dar până când??? Mario salva prinţesa după 235783475 nivele, ţesoasele Ninja îl băteau pe Shredder, la NFS trebuie să treci primul linia de sosire, dar la Farmville&Co  care e ţelul suprem? Am crezut că trebuie să ajungi un fel de Gigi Becali, Stăpânul Terenurilor, dar nu, pentru că nu poţi cumpăra moşiile celorlalţi. Deci plantezi ca să poţi vinde plante, ca să poţi planta din nou, ca să poţi vinde plante………. ? WTF!

One comment on “Sensul vieţii de ţăran cibernetic

  1. Scopul meu, de exemplu, e sa-mi cumpar un catel (virtual) care sa-mi pazeasca ferma (virtuala). A si sa fur legumele altora 🙂

Leave a Reply

