Leave a comment

Strategii de bişniţă

Nu-i aşa că e mişto când patronul sau directorul firmei îşi adună toţi angajaţii, le spune poveşti de succes, după care le explică lucruri despre criză, cum oamenii rămân fără job-uri?… Oameni din aceeaşi branşă ca tine… Oameni cu aceeaşi calificare ca tine… Oameni care îşi caută un job la fel ca al tău, care ar munci dublu ca să câştige un salariu la sfârşit de lună, aşa ca al tău, sau chiar mai mic.

Concluzia lor e simplă: băieţi, firma noastră stă bine, nu ne ducem pe copcă, dar trebuie să munciţi de 2x mai mult, să nu vă ia locul alţi fomişti. Pentru că pe mine mă doare-n şold de voi şi de cum vă faceţi treaba. Vă suflă şomerii în ceafă (vorba cântecului… sunt atat de aproape de voi că vă desparte doar un prezervativ).

E cul să fii patron în criză, îmi plac macsim strategiile astea de biznis.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: