1 Comment

Calvarul RATB

Citeam într-un studiu străin că Bucureştiul are una din cele mai bune reţele de transport în comun din Europa. Concluzia se baza pe numărul mare de autobuze şi pe acoperirea uniformă a capitalei.

În realitate, eu tot aştept în staţie la autobuz până mă uită Dumnezeu, la ore rezonabile. Da, contează şi traficul infect din Bucureşti, dar mai e cel puţin un motiv care nu ţine de factori externi. Deşi sunt, să zicem, 15 autobuze pe traseu la o anumită oră, măcar 6 din ele staţionează mai mult ca sigur la capăt de linie. Şi nu, nu e vorba doar de pauza de masă… Poţi vedea asta la orice oră, la orice capăt de linie. Eu nu îmi explic de ce plătim 15 şoferi dacă circulă de fapt doar vreo 7-8.

PS: Nu ştiu cum avem noi transport în comun de calitate dacă suntem printre puţinii (poate chiar singurii, din câte am auzit) din Uniunea Europeană care nu au transport public pe timp de noapte.

One comment on “Calvarul RATB

  1. Stai linistit, ca astia in Cipru n-au nici macar pe timp de zi, un transport in comun pe care te boti baza :))

Leave a Reply

