Leave a comment

Desenele copilăriei mele – 3

A sosit episodul 3 din seria “desenele copilăriei mele” (aici aveţi episodul 1, episodul 2). E adresat în special băieţilor (deh, ce să fac fetelor, dacă la astea mă uitam când eram mic…) şi îmi e tare drag, eu aş zice că e cea mai bună selecţie, la bătaie cu ultimul episod, al patrulea, cu care vă veţi putea delecta în câteva zile. Dar gata cu vorba, enjoy:

Macron 1

Voltron

Blackstar

Galtar and the Golden Lance

Centurions

Birdman

Transformers

Gobots

Defenders of the earth

The Adventures of the Galaxy Rangers

Leave a Reply

