1 Comment

Voi ce ziceţi?

Încerc să citesc presa în fiecare zi, măcar pe diagonală, dacă timpul nu îmi permite mai mult. De-asta am început „seria” de post-uri cu titlul „News zapping”, în care public câteva ştiri catchy ale zilei respective. Sunt relevante pentru voi selecţiile mele, vreţi să continui cu aceste posturi, sau vi se par inutile? Dacă aveţi sugestii, le aştept.

One comment on “Voi ce ziceţi?

  1. Am votat “Da”. Nu stiu daca e secret sau nu, nu ma intereseaza. Tine rubrica in continuare, in felul asta o sa fiu si eu la curent cu toate “mondenitatile” din frumoasa noastra patrie.

Leave a Reply

