1 Comment

Am intrat în rândul lumii

Am văzut şi eu în sfârşit filmul pe care îl văzuse toată lumea, Avatar. În acelaşi timp am rezistat tentaţiei de a plăti pentru un film produs doar pentru încasări, pentru că l-am văzut acas. N-a reuşit să îmi schimbe cu nimic părerea pe care o aveam despre el doar din trailer, adică film cu un buget uriaş, cu efecte vizuale puternice şi bine puse la punct, dar cu un scenariu foarte previzibil, care jigneşte inteligenţa cinefilului. Nu mă aştept ca un film pentru publicul larg să ridice probleme existenţiale, dar ar fi putut aduce un plus printr-o poveste autentică, diferită.

Nu e un film prost, dar se face prea multă vâlvă pentru o producţie cu un scenariu mediocru. Singurul lucru care îl scoate în faţă sunt efectele vizuale de excepţie. Le-am văzut şi le-am apreciat chiar dacă nu m-am bucurat de ele în 3D. Pentru mine chestia asta rămâne la categoria “şi altele” când vine vorba de impresia generală pe care mi-a lăsat-o un film. Eram curios să îl văd şi ştiam că o voi face, doar că n-am vrut să contribui la venturile de 2 miliarde de dolari strânse de James Cameron şi casele de producţie din “curiozitate”… Mi-am propus să plătesc cât mai rar pentru filmele care n-au nimic de zis.

One comment on “Am intrat în rândul lumii

  1. Total de aceeasi parere

Leave a Reply

