Leave a comment

Mi-am luat jucărie nouă

După cum poate aţi observat, am început să urc sporadic câte o poză-două. Asta pentru că de curând mi-am luat aparat foto, un Canon Powershot G9 pe care nu am apucat să-l testez prea bine, dar care până acum m-a mulţumit.

Pare o alegere bună pentru excursii, deşi e un pic mai mare şi mai greu decât un ap. foto compact obişnuit. Încă sunt în stadiul de teste, mai am până îi dibuiesc toate funcţiile, dar şi când oi reuşi…

Unii spun că, decât să dai atâţia bani pe un compact (eu am dat 1.000 lei la reduceri), mai bine mai pui ceva şi îţi iei un DSLR, dar nu toţi suntem obişnuiţi să ocupăm tot rucsacul cu un aparat foto, Sorine :-).

Leave a Reply

