2 Comments

Iubesc tacsimetriştii

Nu iubiţi taximetriştii? Eu da, mai ales pe cei care îşi refuză clienţii.

Eu: Până la AFI, în Cotroceni, vă rog. [eram la Universitate]

Taximetrist: Cursa face 50.000, mie ce-mi iese? N-are rost…

Eu: Vă dau 100.000.

Taximetrist: Mh… nu… 150.

Şi îmi mai plac ăia care merg cu tarif de noapte la ora 19.

2 comments on “Iubesc tacsimetriştii

  1. Ar putea sa-i iasa comisionul, daca lucreaza legal. Daca nu accepta, n-o sa-i iasa nimic. Next!

  2. […] 100 de lei, acelaşi care îţi râde în nas şi îţi trânteşte portiera dacă vrei să mergi de la Universitate până în Cotroceni. Şpagă? Go fuck yourself, cum se zice-n […]

Leave a Reply

