Leave a comment

Bătaia e ruptă din oameni proşti

… nu din Rai. Ce poate fi mai scârbos decât să dai într-un copil mic? Bine, sunt mai multe, violuri etc, dar înţelegeţi ideea. Am văzut de curând un boşorog cum îi dădea dosuri de palmă repetate unui copil de maxim 5 ani pentru că nu stătea fix lângă el când mergeau pe stradă. Şi filmul ăsta prost l-am văzut de atâtea ori pe străzi. Culmea e că de cele mai multe ori, copiii nu păreau nişte draci mici, ba chiar erau cuminţi şi obedienţi. Deh, palma moşului e grea, pielea-i tăbăcită…

Stau şi mă întreb, dacă eşti crescut de bunici atât de idioţi şi de scârbiţi de tine, prea nervoşi să aibă răbdare să îţi explice diferenţa între ce e bine şi ce e rău, ce fel de om poţi ajunge când te faci mare? Eu mă gândesc că nu poţi să ieşi decât vreo vedetă a ştirilor de la ora 5 sau poate doar un om retras şi cu sechele. Nu îmi fac iluzii că genul ăsta de copii ar avea părinţi mai breji. Ori nu-i mai au deloc, iar bunicii s-au ales cu o povară pe cap, ori sunt la fel de ‘nteligenţi ca şi bătrânii, din moment ce îşi lasă copii pe mâna unor mumii violente cu miros de formol.

Şi mă mai întreb ce au în cap bunicii de care vorbeam. Cât de prost (în sensul cel mai pur al cuvântului) poţi fi să urăşti un copil de 4-5 ani? Să îl baţi pentru că nu ţi s-a aşezat placa în gură cum trebuie. Să îi pretinzi să aibă educaţia pe care, într-o lume normală, ar trebui să i-o oferi tu de-acum înainte.

Vroiam să mai scriu ceva legat de abuzurile de genul ăsta, dar o las pe altădată, că subiectul mă tulbură la ora asta şi nu mai am stare.

Leave a Reply

