Leave a comment

Perle de-ale lu’ Vanghelie

  • Vocea mea se va face auzită oriunde. Şi pe sub apă.
  • Cine nu are loc de mine… nu mă interesează… să se înghesuieşte!
  • Soarta mea a fost hotărâtă de destin.
  • Avem nevoie de lideri adevăraţi, nu de maimuţoi implementaţi.
  • Acel tânăr care s-a transformat în 300 este vorba de unul singur.
  • Eu am să-l scot pe Gigi Becali din politică, pentru că Gigi Becali m-a scos pe mine din sărite.
  • Sunt atât de nervos şi de supă­rat, încât nu vorbesc decât adminis­trativ.
  • Şi-ntr-un pom dacă mă puneţi, eu am puncte de vedere.
  • Mă simt exact cum n-ar trebui să mă simt.
  • Chiar dacă n-am două sute de kile, când m-apăs, m-apăs rău pe oricine.
  • Ca şi prieten cu Sorin Oprescu, mă doare vizavi de atitudinea pe care a avut-o Sorin Oprescu.
  • Numai cine nu lucrează nu poate să i se impute că poate să fie şi mici greşeli, dar nu astea.
  • Sunt lucruri pe care trebuie făcute.
  • Mai are mult până să aibă punc­te de vedere asupra la ce spun eu.
  • Sunt oameni tineri, oameni care sunt prezenţi aici în faţă şi pe care vreau să le mulţumesc.
  • Deci prezenţa mea e datorită stării Bucureştiului în care ne aflăm.
  • M-am bătut pentru aceleaşi principii cum m-am bătut şi pentru principiul de primar general.
  • De când mă ştiu eu copil, mă urcam în pom şi mâncam corcoduşi.
  • În ultimii cinci ani este anormal să mergem cu maşinile şi cu transportul în comun care mergem.
  • S-a tranşat această problemă şi, odată cu tranşarea acestei pro­bleme, s-a rezolvat şi problemele noastre interioare.
  • Nu există fiinţă umană, fie că locuieşte în Africa, în Asia sau în Rahova, care să nu fi văzut un film, să nu fi rupt o floare, o fată sau un băiat, după cazul care este fiecare.
  • E o fată tânără care am tot respectul din punctul meu de vedere.
  • Problema e retroactiva si nu mai poate fi data inapoi!

De aici.

Leave a Reply

