2 Comments

Să facem poştă Poşta Română

Ieri la poştă… trei ghişee. La primul, o grasă cu favoriţi vindea numai timbre, la al doilea erau postate 2 ghivece în loc de cineva care să te servească, iar la al 3-lea era cea de-a 2423573487-a minune a României: trei gospodi angajate, la un singur calculator: una era cu mouse-ul, alta cu tastele şi a treia punea ştampilele pe facturile care ieşeau la imprimantă. Diviziunea muncii în sectorul public…

2 comments on “Să facem poştă Poşta Română

  1. Idilic peisajul 😀
    Eu vreau sa multumesc celor de la pasapoarte, care nu stiu sa raspunda la telefon si sa iti dea niste informatii corecte, celor de la trezoreria sect 1, care, desi s-a mutat de 4( patru) ani, competentii lu’ peste nu sunt in stare sa modifice o adresa pe un site si asa f….t, angajatei care face misto ieftin pe banii contribuabilului si postei romane, unde alti profesionisti nu sunt in stare sa scrie un mandat postal in 30 minute.
    Multumirile merg de asemenea la politia de frontiera (lol) de la Otopeni, de o incompetenta crasa.
    Scuze ca ma manifest pe blogul tau, dar toate astea cumulate mi-au f….t 3 zile din viata si nici pasaportul nu l-am schimbat 😀
    p.s. ti-am spus deja ca am devenit cititor fidel pe aici? 😀

  2. mă bucur să aud asta (că eşti cititor fidel, nu că ţi-ai pierdut 3 zile din viaţă degeaba 🙂 ). simte-te liberă să le dai cu tesla-n c…ap, măcar pe blog

Leave a Reply

