Leave a comment

Încă una cu bănci

Vorbeam mai devreme de poştă, ei sunt în liga mică. Azi am fost să îmi închid un card de debit la Banca Transilvania. Mare greşeală că l-am deschis de la bun început. La domnii de-acolo e o eficienţă şi mai mare decât la poştă. E câte un om la fiecare ghişeu, dar trebuie să treci pe la fiecare să te frece pentru a închide un card.

Un nene îţi închide cardul, altă duduie închide contul aferent, de la altă casă ridici banii rămaşi pe card, în altă parte plăteşti comisionul de închidere a cardului. Pe lângă comision de 2,5 lei de închidere a cardului, te mai taxează cu 2,5 lei pentru retragerea banilor rămaşi pe card. Deci tu dacă mai ai 0,5 lei, trebuie să le plăteşti 2,5 lei pentru banii ăia :-). Nu îţi dau voie să renunţi la cei 0,5 lei, sunt nişte scumpi, vor să îţi dea şi ultimul ban, chiar dacă pentru asta te taxează cu o sumă mai mare decât ai tu de ridicat.

A, şi am uitat să zic… M-au pus să completez şi două formulare, să îmi actualizeze datele. Păi de ce, dacă vreau să-l închid, la ce vă trebuiesc datele noi? Ăsta e regulamentul, mi-au zis…

Într-o oră şi ceva am reuşit să scap de card. S-au mişcat repede băieţii, doar au cel mai rapid server din lume.

Leave a Reply

