2 Comments

Senilul cu puşca lată, ce bărbat a fost odată…

Eu încerc de ceva vreme să îl înţeleg pe acest personaj cândva admirabil: pe dom’ Ţiriac. Când eram doar un copil mucos (nu cu mult timp în urmă), mă gândeam că e tare bine să fii Ţiriac. Omu’ a fost un mare (sau pe-acolo) tenismen, deci condiţie fizică, călătorii, viaţă frumoasă. Pe lângă asta, Deşi Năstase i-a dat clasă la sportul alb (Ilie, nu Adrian, fireşşte), mie mi se părea că tot mustăciosul e mai şmecher, că are bani de nu ştie pe unde să-i mai ţină, e mai realizat. Ilie era cu talentul, dar tot Ion Ţiriac era ăl mai deştept.

Dar nu pot să nu observ o grămadă de bruiaje care mă fac să nu-l mai divinizez aşa de tare. Am zis că a avut ghinion cu un copil drogat şi ratat, care n-a ştiut niciodată să stea în banca lui. E vina lu’ Ion Ion, nu a lu’ Ion, îmi spuneam. Faptul că are puţin peste 100 de ani şi nu e însurat e pentru că aşa îi place lui, mi-am spus… Dar mi se face scârbă când îl văd prin revistele cu coperţi lucioase cu câte o puştoaică ţâţoasă la braţ. Nu înţeleg ce caută cu ele, că de putut io nu cred că mai poate. Iar dacă e pervers şi doar le pune să îi ude florile în timp ce el îşi fumează trabucul, măcar să o facă acasă, nu prin ziare. Zău e sinistru să-ţi imaginezi o Ferenţ sub un morman de mustăţi netunse şi de piei lăsate.

Mi s-a cam luat şi de glumele lui la adresa lui Ilie Năstase, mereu aceleaşi. Dar ce mă enervează cel mai tare la moşuleţ e măcelul anual pe care-l organizează la Balc. Aici se strânge cu partenerii de afaceri şi prietenii şi omoară animale. Că aia nu e vânătoare. Creşte mistreţi până ajung la pubertate, le dă drumul în pseudo-sălbăticie, asmute câinii şi gonacii pe ei până-i încolţesc şi îi împuşcă. Sigur, e moşia lui, sunt mistreţii lui, dar aia nu e vânătoare, e barbarie a unor fiinţe senile care au pierdut simţul realităţii şi noţiunea de bărbăţie pe care o caută la capătul unei puşti încă virile.

2 comments on “Senilul cu puşca lată, ce bărbat a fost odată…

  1. mosu se poate lauda. femei garla, bani de ne ingroapa, dar si datorii pe masura :), as aca nu fi carcotas. eu zic ca il faci. el n-are blog 🙂

  2. […] in Fun. Tagged: criza, săraci, Top Forbes, Top Vorbes. Leave a Comment Dacă tot am vorbit de cei bogaţi… a venit şi rândul […]

Leave a Reply

