3 Comments

Made in Romania

Pe modelul lui Arhi, vă propun şi eu o selecţie de melodii care mi-au invadat copilăria. Vă invit să luaţi un loc, pentru binele vostru. Maestre, muzica!

Andre – Lasă-mă papa la mare

3 Sud Est – Te plac

N5 – Sărut

Gaz pe foc – Lasă-mă să te iubesc

T-Short – Eşti ca un înger

Genius – Macho man (OMFG!!!)

AS XX – Inima te cheamă

Double D – De ce

N&D – Vino la mine

Sweet Kiss – Alin Alin

Dacă am ratat vreuna îmi cer scuze faţă de fani, şi vă invit să propuneţi alte hituri 🙂

3 comments on “Made in Romania

  1. Genius- “in orasul trist”- e un must , ceva Romania si pt ca-s mai tanar eu am prins si ceva din febra Animal X

  2. va urma un sequel, ţin cont de sugestii 🙂

Leave a Reply

