Leave a comment

La coadă, dar la care?

În supermarketurile de la noi e destul de dificil să te aşezi la o coadă fără să ai surprize mai târziu. Azi am fost la Selgros să-mi iau troller pentru plecarea în Budapesta, şi m-am aşezat la coada la care aşteptau cei mai puţini oameni, şi unde păreau că nu au prea multe produse în coşuri. Doar că la noi se merge la cumpărături în familie, şi dacă tot sunt 3 membri în magazin, de ce să nu ocupe loc la 3 cozi? Aşa m-am trezit că în doar câteva minute coada la care mă aşezasem s-a tot mărit sau scurtat de 3-4 ori, de nici nu mai ştii după ce criterii să te mai iei când de aşezi la rând. Degeaba am trecut prin 40 de ani de comunism, că nici la cozi n-am învăţat să stăm.

Foto: dansantimbreanu.wordpress.com

Leave a Reply

