Leave a comment

Lalele, lalele

La florăria din colţul blocului, seara, un fir ce crin era 20 de lei. Am zis mulţumesc pentru informaţie şi am plecat. A doua zi, dimineaţă, mă duc să cumpăr.

“Cât e crinul?”, întreb eu, să fiu sigur că nu sunt probleme.

Florăreasa: 30 de lei firul.

Eu: Păi aseară era 20.

Florăreasa: A… Dacă aseară era 20, vă facem reducere şi noi la 20 de lei.

Eu: Păi şi ce reducere e asta, de la 20 de lei la 20?

Florăreasa: Nu domnu’, că seara e un preţ, dimineaţa e altu’, avem şi noi ordin de la şefu’.

Cineva îmi spunea că a auzit două florărese vorbind dimineaţa “Hai fă, aranjează alea cum trebuie, să le luăm banii la români.” Şi mai zici să nu fii rasist.

Leave a Reply

