1 Comment

RDS fail

Luni a fost prima ninsoare serioasă. Tot atunci mi-a picat şi netul de la RDS.

Marţi dimineaţă, ora 8, sun la RDS:

Eu: Bună ziua, mi-a picat internetul, probabil a picat pe tot blocul, din cauza vântului.

Operator: Bună ziua, verificaţi vă rog conexiunea, firul de internet.

Eu: Sunt toate în regulă.

Operator: Se pare într-adevăr că e o defecţiune la switch, deci pe tot blocul. Vor veni colegii mei azi, între orele 17 şi 20 să rezolve problema.

Marţi seara, ora 18:

Eu: Bună ziua, mi-a picat netul de ieri şi am făcut o sesizare, trebuiau să vină colegii dumneavoastră să repare switch-ul.

Operator: Da, dar trebuie să se prezinte între 17 şi 20 să remedieze problema.

Eu: Vroiam să mă sigur că nu iau ţeapă şi că vor veni totuşi să rezolve problema azi.

Operator: Staţi liniştit, vor veni până în ora 20.

Miercuri dimineaţă, surpriză, nu aveam net:

Operator: Bună ziua, cu ce vă pot ajuta?

Eu: Băi nenorociţilor, ieri m-aţi minţit de două ori că veniţi să îmi reparaţi switch-ul de pe bloc, stau de 2 zile fără net şi telefon fix din cauza nesimţirii voastre, dar pe factură plătesc pentru toată luna.

Operator: O echipă va veni astăzi să remedieze situaţia, probabil că nu va fi nevoie de intervenţie la domiciliu, ci doar la switch.

Eu: Asta mi-au spus şi colegii tăi mincinoşi ieri. Cu cine trebuie să vorbesc ca să nu fiu minţit şi să reparaţi switch-ul ăla?

Operator: Am urgentat cererea dumneavoastră, vă asigur că azi va veni o echipă să înlocuiască switch-ul cu unul nou.

La noi nu se rezolvă nimic fără să te enervezi. Ori rămâi civilizat şi prost, ori devii nesimţit şi te faci auzit.

Şi încă una pe care am auzit-o de la RDS. Dacă ai probleme cu netul/telefonul/cablul TV pentru mai mult de o zi, trebuie să completezi tu un formular, să ceri să nu plăteşti pentru prostia lor. Ar fi prea frumos să îţi scadă ei automat suma pentru zilele respective, în care nu ai avut net din cauza lor.

UPDATE: La câteva ore de când i-am înjurat puţin, cei de la RDS au rezolvat problema. De ţinut minte pentru data viitoare, să nu mă mai complic cu politeţea.

One comment on “RDS fail

  1. bravo dragos. lupta impotriva sistemului.

Leave a Reply

