1 Comment

Vaccinul anti-porcină

Nu m-aş vaccina împortiva gripei porcine. Nu m-am vaccinat până acum nici împotriva gripei normale, şi totuşi nu m-a doborât. În ceea ce priveşte noul tip de gripă, mi se pare că se face prea mult caz pe seama ei. Până la urmă, simptomele sunt cunoscute de toată lumea iar tratamentul este unul simplu şi de scurtă durată.

Pe lângă asta, sunt to mai multe voci care vorbesc de o conspiraţie a companiilor farmaceutice. Nu sunt un fan al teoriilor de genul ăsta, dar dacă mă uit la numărul victimelor şi la simptomele+efectele bolii, parcă aş prefera să mă protejez altfel împotriva ei.

Mai multe despre impactul gripei noi la nivel global, aici.

One comment on “Vaccinul anti-porcină

  1. […] porcină şi o conspiraţie menită să ne omoare pe toţi prin vaccinul controversat. Eu oricum nu cred că îmi voi face vaccinul, chiar dacă românii au început să se isterizeze de când a murit Toni […]

Leave a Reply

