1 Comment

Pilaf Bank

Am fost azi la un bancomat Piraeus Bank din Berceni să îmi scot banii pentru sejurul de Revelion, apoi am vrut să îi schimb în euro. Lângă bancă era un exchange office, care vindea euro cu 4,28 lei. Mi-am spus că ar fi mai bine să schimb totuşi banii la bancă, dacă tot sunt la uşa lor. Mai civilizat, mai sigur, mai ieftin.

La singura casierie a sucursalei un domn încerca să vândă vreo 500 de euro don’şoarei din faţa lui, care a avut nevoie de vreo 10 minute pentru a da 2 telefoane şi a tasta nu-ştiu-ce la calculatorul din faţa ei. Mi-am zis că a luat sfârşit calvarul când l-am vazut pe domn că dădea să plece, dupa încheierea super-tranzacţiei. Doar că înaintea mea a fost poftit un alt domn, pentru că era persoană juridică. Se pare că timpul lor valorează mai mult decât al meu. După acesta, a mai fost invitat să-mi ia faţa un alt domn – tot persoană juridică, pentru a efectua o plată.

După vreo 20 minute de aşteptare, am reuşit să schimb şi eu banii, la un curs de 4,31 lei/euro – mai mare decat al exchange office-ului de lângă bancă, la care nu era nici o coadă.

După cum spuneam, mai civilizat, mai sigur, mai ieftin.

One comment on “Pilaf Bank

  1. Eu am fost la Intesa Sanpaolo Bank sa vand niste dolari tocami pt ca aveau un curs mai bun decat la casele de schimb. La 13:25 am intrat in banca si la 14:05 am iesit. Mentionez ca in fata mea nu erau decat 2 persoane, o persoana care a cumparat niste euro si inca una care a avut de facut o tranzactie prin Western Union. Am facut un calcul si in ritmul asta reuseau sa satisfaca fix 24 de clienti pe zi, in cazul in care nu dadeau de ceva mai “complicat” :)))

Leave a Reply

