1 Comment

Viaţa de după Moş

Ieri am fost într-o benzinărie să cumpăr dulciuri pentru familie, şi am auzit întâmplător ce-i spunea vânzătoarea colegului de tură, oftând: “I-aş cumpăra şi eu ceva lui fi-miu de Moş Nicolae, o pungă de pufuleţi…” Mi s-au înmuiat picioarele pe loc.
Mă întreb în ce fel îi va schimba votul de diseară viaţa acelei femei, şi dacă anul viitor Moş Nicolae va fi mai darnic, fiindcă a câştigat Băsexu sau Ge-oană.

One comment on “Viaţa de după Moş

  1. dar ce ai cu pufuletii?

    Mie imi place :))

Leave a Reply

