Leave a comment

Prostmânia

Deci da. Am văzut toţi exit-poll-urile şi nu se poate să nu scrii despre subiectul ăsta.

Băsescu a făcut ce ştie el mai bine, adică a arătat lipsă de respect faţă de milioanele de telespectatori. Mai mult, a încălcat legea, din nou, vorbind înainte ca exit poll-urile să fie făcute publice, înainte de candidatul cu cele mai multe voturi. A preferat să vorbească publicului de câteva sute de amărâţi plouaţi.

A crezut că întoarce curul televiziunilor, dar l-a întors către câteva milioane de telespectatori al căror preşedinte a fost. Doar el mai crede că a cîştigat. Şi Radu Moraru. Poate şi Boc, dacă stau să mă gândesc mai bine. La 20:40 aproape că mă hotărâsem să ies din casă pentru a-i da votul lui Băsescu. Mă bucur ca mi-a reamintit de ce nu l-a meritat, de fapt.

În rest, cam toată lumea ştie că noul preşedinte este Geoană. Am trăit s-o văd şi pe-asta. La sfârşitul unei campanii mizerabile din toate părţile, a câştigat voturile cele mai multe – nici nu mai contează cum – tocmai el, prostănacul. Asta ne face pe noi… cum?

Foto: http://rahoveanu.files.wordpress.com/

Leave a Reply

